nedelja, 13. marec 2016

Čemaževa juha

Ko dež prši na vse mehkejša in bolj blatna tla in nestrpno čakamo, da se zapodimo v naše vrtičke, v gozdu z vso vnemo rase zelenjava. Divja in pekoča kot življenje.
Čemaž.


Veliko boljše kot v trgovino po pesticidno zelenjavo, se je odpraviti v gozd in nabrati čemaža za kosilo ali dve. S previdnostjo in natančnim opazovanjem ne more priti do zamenjave z jesenskim podleskom ali šmarnico.


Močan okus se spremeni v čudovito aromo in  čemaževa juha je res dobra.
  •  v liter vode damo kuhat 
  •  4 olupljene in narezane krompirje
  • 1 čebulo
  • 6 strokov česna
    Ko je kuhano, zmiksamo do gladkega in dodamo 
  • mali šop čemaža - zmiksamo, solimo, kuhamo pa le kakšni dve minuti, da ohrani aromo.
    Hitra, zdrava in dooobra juha.


Zraven lepo pašejo na olivnem olju popečene kockice domačega pirinega kruha,


ki zaokrožijo okus,
da se tehtnica med blagim kruhom in močnim čemažem uravnovesi, 
kot si želimo uravnovesiti življenje,
med pričakovanji in realnostjo.


 Pa vendar nikoli ni miru. Nihamo med razočaranjem in srečo, med ognjem in ledom in se krepimo, učimo in iščemo smisel.
Sredina ni vedno zlata. Neopazna in mlačna nas pušča prazne.
Zato sem hvaležna življenju, da me obkroža z ljudmi, da so tu ob meni, tisti ljubi in tisti neljubi. 
Dajejo mi moč, da se premikam iz ene strani na drugo, tipam in preizkušam in najdem ravnotežje tam, kjer nisem pričakovala.



Čeravno varno, je vendar pusto, stopati vmes, med trdim betonom in mehkim cvetjem. 
 

Brez občutenja ene in druge strani.
Brez majhnih zmag in porazov, ki kipijo od življenja.
Da včasih misliš, da tega pa res ne moreš več, dokler se s težavo ne premakneš nekam vstran in nepričakovano najdeš, kar nisi vedel, da obstaja.
In potem zaspiš, pomirjen sredi džungle, ker veš, da je tvoja moč ravno v tem, da se ne bojiš stopiti iz sredine, da ti je uspelo obdržati svoje srce in, da se ne bojiš - ne tega kar te zaboli, ne tega, kar te poboža. 


Srečno v nov teden :)
Lp, Keltika

16 komentarjev:

  1. Tako lepo znaš ubesediti svoje misli, da mi je toplo pri rcu, ko te berem. :-) Tvoje fotografije so zelo lepe. Hvala za recept. :-) Želim ti, da v novem tednu stopaš med mehkim cvetjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. juhica je zadisala kar cez ekran:)))
    vsi tile zapisi pa precudoviti:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. kako lepo spet napisano, si mojstrica besede in podob ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo rada imam čemaževo juho in krožnik te vaše juhe bi z veseljem pojedla :) Krasne fotke in besedilo ob njih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Že diši, njamsi. Zopet si nam poklonila prelepe fotke in kanček svojega razmišljanja - hvala.

    OdgovoriIzbriši
  6. O, Keltika, kako krasne fotke in krasen zapis. Res se ne smemo sramovati biti drugačen, ravno v temu je čar. Čemaževo juho pa sem vonjala že na FB in si jo hitro prepisala med recepte. Samo še čemaž najdem, pa bo tudi pri nas dišalo ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne fotke in hvala za zdrav recept :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. O, bravo za ta post. Kar zadišalo je po čemaževi juhi v moje stanovanje. Zelo lepo spremno besedilo in čudovite fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh... kako lepo... za ujet vse trenutke...
    Juhica je kot nalašč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Mateja, tole sem prebrala za lahko noč. Dobesedno. Tvoje besede so se me dotaknile zelo, v njih sem začutila del sebe. V fotografijah, preprostih sicer, toliko prepoznane lepote, sporočilnosti, ki odpira v milost. Še se bom vrnila k tem vrsticam, ker so kot vodnjak s čisto vodo. Odžejajo. In spomnijo. Hvala ti za tole. Lepo bodi. T.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala, ker nas razvajaš z recepti in čudovitimi slikami. Verjamem, da je juha zelo dobra, saj je že na slikah videti okusna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Mateja res sem zelo vesela, da sem te tudi v živo spoznala...že v virtualnem svetu si zelo topla oseba, v resničnem pa ...še bolj čudovita.Ta tvoj članek mi je zelo sedel v srce (zgleda da sem ga že prebrala na FB)in ga zato še nisem komentirala.

    OdgovoriIzbriši
  13. Mmm, slastna juha, ki tudi zgleda krasno. Lepo si ubesedila misli in jih povezala s čudovitimi fotografijami.

    OdgovoriIzbriši
  14. Spet si pričarala pravljico s tvojimi fotografijami in ta juhca prav diši. :)
    Verjamem ,da si imela težave na mojem blogu saj ga že doooolgo nisem nič urejala. No, me veseli, da me spremljaš še bolj pa me veseli, da sem te poznala v živo. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)