ponedeljek, 26. februar 2018

Kokosovi rogljički brez glutena

Tile odlični rogljički so brez glutena, veganski in pravzaprav reciklirani :D Kadar se lotim izdelave kokosovega mleka mi vedno ostane kaša, ki jo običajno porabim v sladicah.

Tokrat sem kokosovo kašo reciklirala v te njami njami, zdrave rogljičke, brez alergenov - jajc, mleka, glutena.


Recept:
- 200g kokosove kaše
- 100g riževe moke
- 100g Farina večnamenske BG moje
- 1/2 žličke sode
- 180g sladkorja
- 1 vanilin
- 1/2 pecilnega iz vinskega kamna
- 190g bio Alsan margarine

Z mešalnikom zgnetemo sestavine v mehko maso iz katere s pomočjo BG moke oblikujemo rogljičke in jih polagamo na pekač, prekrit s peki papirjem. Pečemo v ogreti pečici, na 180°C, 25 minut.

 
In, ko tako sladko diši iz pečice, sem vesela, da je zunaj sneg.
Da je narava mehko položila svojo dlan na Zemljo.
Na odprte njive, kot na rane,
na sledove žalostnih noči, ki so nam vzele Pepija in Zalo

 
na umazana tla in gola drevesa,
ki jih je skrila pred mrazom in  trdimi stopinjami.


Da se zaduši v snegu tako jok, kot smeh,
da so glasovi tišji in skrivnostni
in  vztrajno šepetajo skozi majhne trenutke...


Zdaj smo tu, sladko dišijo kokosovi rogljički, mehke šapice drsijo okrog nas,
Smeh je dragoceno darilo, ki ožarja daleč naokrog,
In življenje ni nepošteno ali pošteno,
življenje samo JE,
dano zato, da ga užijemo, da darujemo, varujemo in spoštujemo.
Da imamo radi točno v tem trenutku,

Turna smuka, namesto dragih smučišč

v tem prostoru,

Po okoliških hribih in gozdovih

to, kar imamo.

Nobene gužve, mir

Da izjočemo, kar mora ven
in pomahamo temu, kar prihaja :)

Vse, razen hribčka je Najlepi par :)

Bodite najlepše :)

 Srečno, Keltika

6 komentarjev:

  1. Vedno znova, rada polzim med tvojimi besedami, ki dotaknejo, ganejo, prebudijo.
    Hvala za vse
    recept, fotografije, besedilo,...
    vse dobro Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, kako ganljivo. Kar poneslo me je k vam, mad zasnežene hribe v tišino in mir gozda... Kako naveličani smo dolinci megle in vrveža.
    Pa slatni rogljički, hvala za recept, da lahko porabim kokosovo kašo,ki ostane od mleka , seveda po tvojem receptu.
    Hvala in pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito strnjene misli.
    Kokosove rogljičke prepuščam drugim, jaz pa grem z vami na sneg. :-)
    Voščilnici sta sanjsko lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si tole reciklirala:) Prava uživancija in glede na to, da ste bili sami lahko rečem tudi smučarska meditacija, krasno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno, zelo mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kolko pozornosti daš majhnim detajlom, ki jih v tej norošnici s hitenjem sem in tja ponvadi spregledamo. Rogljički so pridišali do mene in mi naredili skomine po sladkem :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)