sobota, 16. januar 2021

Novoletne voščilnice

 Čeprav smo že pošteno zakorakali v novo leto, bom v tej objavi strnila vse letošnje novoletne voščilnice, saj mi sicer uidejo iz spomina 😀. Pa je prav lepo, pogledati za nazaj kaj sem ustvarjala in kaj bi drugič naredila boljše. Morda pa tudi komu v navdih, tako, kot so meni v navdih druge ustvarjalke.

Tokrat ne bom kaj dosti modrovala, besedo imajo moji izdelki.

 Ko jih takole gledam vse na kupu, če potegnem nekakšno psihoanalizo 😄, bi rekla, da sem bila precej pravljično razpoložena.

 Se vidi, da mi otroci odraščajo, da je država in družba, ne samo v lockdownu, pač pa v nakakšni paranoidni psihozi.

 In  si poiščem svoj pobeg med palčke, srčke

in pravljične živalce.

 Naredim si zasneženo pokrajino, 

 in želim z vsemi podeliti moč, ki prihaja iz čistih globin, vero v Nas, kot del divje, prvobitne narave. 

Moč skupnega in pogumnega, moč resnice, čarobnih bitij, čistega srca.

Moč ustvarjanja Dobrega.

Srečno, Keltika


6 komentarjev:

  1. Keltika, tvoj pobeg med papirčke je čudovti in res pravljičen :). Vse dobro v 2021!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno je da po dolgem času spet objavljate. Vaše lepe komentarje in prekrasne fotografije sem res pogrešala. Komaj čakam kakšnega posnetka narave😊.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe, pravljične vse od prve do moje :o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ena bolj pravljična kot druga. Nad vsemi sem čisto navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako čudovite so vse. Res pravljične, jaz jih obožujem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)