sreda, 2. september 2015

Rožičevo pecivo brez glutena

brez jajc in mleka, vegansko in res božansko :)

Ko sem prvič poskusila rožičevo pecivo, se mi je zdelo, da je to najboljše pecivo na svetu. Recept v originalu vsebuje jajca, jaz pa sem ga rahlo spremenila in spekla obe varianti.Čisto iskreno, ne da se odločiti, katera različica je okusnejša.


Originalni recept za rožičevo pecivo:
  • 3 velika ali 4 manjša cela jajca
  • 1 lonček sladkorja
  • 1 lonček olja
  • 1 lonček rožičeve moke
  • 1 lonček pirine moke
  • 1 pecilni iz vinskega kamna
  • 1 vanilin
  • 3 - 4 jabolka( naribana)
Vse sestavine zmešaš, vliješ v modelčke, pečeš pa odvisno od velikosti modela, v manjših modelčkih krajši čas, v enem večjem modelu pa 35 - 40 minut na 180°C.
Preliješ s čokolado.


Moj recept je brez glutena in veganski, ter neznansko njami.
Rožičevo pecivo brez glutena in živalskih beljakovin:
  • pol lončka riževe moke
  • pol lončka ajdove moke
  • pol lončka olja
  • pol lončka riževega mleka, ki je sladko, zato nisem dala celega lončka sladkorja ampak
  • malce več kot pol lončka surovega trsnega sladkorja
  • 1 lonček rožičeve moke
  • 3 velika jabolka (naribana)
  • 1 pecilni iz vinskega kamna
  • 1 vanilin


 Sladek in enostaven začetek šolskega leta.
Pa še to, če ne marate rožičev in vam nihče ne bo povedal, da je v pecivu rožičeva moka, ne boste nikoli ugotovili, zakaj je to pecivo tako dobro in ima tako polno dober okus :))


In, če imamo še tako različne stile življenja in prehranjevanja, šele v dobri družbi jed dobi tisti pravi okus :)


Srečno :)
Lp, Keltika

15 komentarjev:

  1. Zelo slastno izgleda in zdaj si mi naredila skomine. Rada imam sladko in rada imam rožiče. Podobnega sem nekoč že pekla. Ja, brez družbe še hrana ne tekne tako kot bi morala. Srečno vsem vam.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, tole pa preverjeno vem, kako zelo je dobro. moram sprobati pa še vegansko verzijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. recept iz zelo starega Cicibana. Tistega v a5 formatu. In slikce so bile zraven. Super je. Hvala, da si me spomnila nanj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Rožičevega peciva že celo večnost nisem pripravljala. Hvala, da si me spomnila nanj. :-)) Res je zelo dobro. Zadnja fotka je čudovita! V dobri družbi je vse boljše. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pecivo je velikokrat na naši mizi...rožičeva moka je res super dobra, pecivo pa zaradi naribanih jabolk žuftno še par dni. Delam ga po klasičnem receptu. Hvala še za drugega...čao

    OdgovoriIzbriši
  6. evo se pridružujem zgornjim komentarjem..ko ne vem kaj bi spekla na hitro, pride na vrsto rožičevo pecivo. Prav vsem je všeč, včasih s čokolado na vrhu, včasih namazano s kakšno domačo, nepretrdo marmelado :-) Poskusim tudi drugo variianto kdaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj.....tvoje fotografije mi delajo skomine. Bom poskusila saj imam rožiče zelo rada.

    OdgovoriIzbriši
  8. Takoj sem morala preizkusiti recept. Uspel več kot odlično.
    LP Suzana

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmmm, dan kot nalašč za kaj tako slastnega kot se bere tole. In rožičeva moka...Jaz jo dodajam skoraj vsaki domači čokoladi:). Obožujem to naravno sladkost:)
    Prijetno in nadse vedro šolsko leto tudi vam!

    OdgovoriIzbriši
  10. Obožujem rožiče,recept je odličen!Zadnja fotografija je čudovita:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Mmmm, tudi jaz obožujem rožičevo pecivo.
    Čudovite fotke.

    OdgovoriIzbriši
  12. Že na fotkah izgleda sočno in vabljivo. Nekaj zame in moji dve ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. pozdravljeni.
    recept je bil napisan kar nekaj let nazaj. ampak vseeno ..
    zanima me kaksno kozicevo moko uporabljate. v prodajalnah sem namrec zasledila dve vrsti : grobo mleto in fino mleto, ki je kot prah in po izgledu spominja na kakav.
    pa se me zanima kaksni loncki so misljeni v receptu. 2 dcl ??
    hvala in lep pozdrav.
    jana

    OdgovoriIzbriši
  14. zanima me katero rozicevo moko uporabljate v receptu : tisti grobo mleto ali tisto v prahu ??
    hvala ��♥️

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličen recept - sam sem ga delal z grobo mleto rožičevo moko, in je prišlo super. Moram reči, da sem bil nad rezultatom navdušen.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)