torek, 10. april 2018

Čemažev namaz

Moj najljubši namaz. Dober je na domačem kruhu, na testeninah, z rižem ali na solatnih listih, zvit v okusno presno rolico.


Pri nabiranju čemaža sem strašno previdna. Odtrgam vsak list posebej, vedno s pecljem in, ko jih doma dobro operem, vsak list posebej še enkrat pregleda kontrola, U. in Tamlajši. Če ga nabirata maladva, pa sva konrola U.in jaz. Nikoli nisi dovolj previden pri rastlinah.


Rada imam ta kotiček, kjer nabiramo čemaž.
Potok, velike zelene skale in vonj gozda.


Niti priprava namaza ni težavna.


Recept za štiri majhne kozarčke zahteva:

* 1kg čemaževih listov, ki jih zmeljem v multipraktiku
* 200g zmletih lešnikov
* pol litra hladno stisnjenega olivnega olja
* 3 zvrhane žličke drobno mlete sečoveljske soli


Sestavine dobro premešam, naložim v kozarčke in povrhu polijem še malo olivnega olja.


Namaz shranjujem v tadrugem hladilniku, saj se bojim, da bi se sicer pokvaril. Po nasvetih naj bi več soli prineslo manj možnosti, da se pokvari, a zaenkrat mi hladilnik in manj soli ustreza.



Pa še čisto pri roki ga imam, božanski shranek pomladi 😊.
Srečno, Keltika

7 komentarjev:

  1. Res je, previdnost pri nabiranju ni nikoli odveč. Vedno mora imeti pecelj, pomaga tudi vonj po česnu. Ampak človek se navadi in potem ga ne moreš zamenjati. Jaz se bojim, da bi se mi pokvaril, če bi ga hranila za daljše obdobje. Koliko časa ga pustiš v hladilniku?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmm, kar do mene je zadišalo. Tudi sama ga obožujem. Previdnost pa res ni nikoli odveč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi sama nabiram čemaž in tvoj recept bom vsekakor preizkusila, pa še ravno pravo sol sem pred kratkim dobila za darilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovta barva, venar jaz ne maram že vonja po česnu kaj šele namaza :P. Je pa karkoli narediš domačega vedno dobro za teloin dušo. Pri nabiranju pa moraš biti previden, je preveč strupenih ratlin podobnih čemažu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz ga obožujem. Najraje ga jem sezonsko, sedaj, ko raste. Ampak kakšen kozarček za pozimi bi tudi prišel prav:) Pri nas je šele začel rasti, mogoče ga pa naberem toliko, da bo za en kozarček.
    In ja ...lepe fotografije, to mi je pri tebi všeč, da so lepe (barve in kompozicija), raznovrstne in da jih je ravno prav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem med tistimi redkimi, ki ne marajo čemaža. :-) Zato so mi pa tvoje fotografije toliko bolj všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)