petek, 11. januar 2013

Patchwork žakeljček

Zelo rada recikliram. Všeč mi je, da porabim tisto, kar je odslužilo osnovnemu namenu. Idejo, za praktično torbico za malico, z japonskim vozlom, sem našla tule http://caszakreativnost.blogspot.com/

Delala sem malce večjo, kot je kroj - http://www.helenheath.com/sewing-patterns
V celoti iz premajhnih majčk, pižam, prevlek.. Zelo dobro služi svojemu namenu: jabolka operem in gredo z menoj. Ne predstavljam si več, da bi jih dala v plastično vrečko :)

Prvi poizkus



Za rdečo sem nekaj blaga dokupila in ker so me te praktične male torbice čisto prevzele, tale zagotovo ni zadnja.



 Lp,Keltika







3 komentarji:

  1. Vau, super so! Le tako naprej!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojla Marta,
    hvala za prvi komentar na naših malih čarovnijah :))
    Dobrodošla!

    OdgovoriIzbriši
  3. lušno tole in fajn, da si me našla,.. ker tudi tvoj blog postaja prav simpatičen in mu bom rada na sledi :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)