nedelja, 20. januar 2013

Starinska krpanka


Posteljnina, ki mi jo je uspelo dokončati v tem dolgem, zasneženem, prepolnem tednu, je starinska čisto zares. Skoraj vsak košček blaga ima svojo zgodbo. Večina je starega štirideset let ali več. Ostanki  blaga, iz katerega je tašča naredila posteljnino za, takrat male, svoje otroke, ostanki od pižamic, ki jih je šivala leta nazaj moja mami, rjuhe, polne spominov na otroštvo, pikice, ki dišijo po starših.

Vse skupaj se je začelo že dolgo, dolgo nazaj. Koščki so narejeni po šabloni iz kartona in izrezani s škarjami. Vmes je teklo življenje, porajale so se ideje, male umetnine in veliki dogodki..Otroci so rasli, škarje je zamenjal okrogel nož, blago je vse lepše in bolj pisano, moja krpanka pa je dobila svojo podobo. Kot bi jo naredili pred sto leti, je rekel naš tavečji. In, da bi rad, da je njegova.

Tudi meni je všeč. Ravno zato, ker je tako pisana, nenatančna, mestoma zbledelih barv, sestavljena iz naključij in spominov. In diši. Kot življenje samo.

Čarovnija spominov





Sestavljanka iz krpic

Lp, Keltika










1 komentar:

  1. Kako mi je to všeč! Ker ima zgodbo! Veliko zgodb! Všeč mi je ker si kvadrate zamikala.Tudi v tem vidim zgodbo in dejstvo, da v življenju ni vse vedno idealno, v nulo, top, so tudi drugačne sestavljenke...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)