nedelja, 27. januar 2013

Patchwork oblekica za košaro

Krivec za to, da je naša košara za perilo dobila novo obleko, je muc. Mali ljubljenček Boni si  jo je izbral za svoje najljubše mesto za brušenje krempeljčkov in raztezne vaje. Kadar ga ni nihče  videl je veselo trgal in v kratkem času je košara zacvetela. Pri naši hiši menimo, da ni dobro, ne za nas, ne za naravo, če prehitro, brez premisleka, mečemo stran. Sploh pa ni dobro, če brez premisleka nabavljamo novo. Stvari se  začnejo kopičiti in nenadoma te obkroža vsamogoča šara, ki je pravzaprav sploh ne potrebuješ.

Zato še nismo kupili nove košare. Boniju zdaj ni več všeč, kar je mene močno razveselilo :)

Nova oblekica


Evo, tule pa lahko vidite naša dva lumpa.

Moj moj

4 komentarji:

  1. Odlična modra krpanka z mično čipko. Tvoje načelo je zakon, bravo,.. se strinjam! Kuži in muca sta pa sploh cukrčka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je tvoj način razmišljanja. In čeprav se imam tudi sama za okolju prijazno, sedaj zardevam od zadrege. Res pa je, da ne znam šivati, sploh pa ne tako dobro kot ti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Takega muca pa imamo tudi mi! :) Iste barve :) Pa lepo jih je videt z Lili, da se tako skupaj tiščita :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)