sreda, 3. april 2013

Nagrada :)

Pa sem vesela nagrade, kljub temu, da smo jo že dobili :) Ne morem si kaj, misel na to, da si nekomu všeč, tako lepo pogreje okrog srca...

Tokrat je prišla od ustvarjalke, ki ji nikoli ne zmanjka idej.
 lepemalesvari - eden od blogov, ki ga vedno z veseljem pogledam.


                                                 


 Hvaležna sem za nagrado. Ko pa razmišljam naprej, vidim, da jo imajo že vsi moji priljubljeni blogi, ki ustrezajo pravilom. In tudi ne samo eno :) Morda bi bilo dobro najti kakšno novo :))

zato jo podarjam vsem našim spremljevalcem in prijateljem.

 Hvala, da ste postali naši prijatelji. Kljub temu, da večine ne poznam, imam občutek, da smo povezani. Da smo si različni in cenimo to različnost, da se spoštujemo in nam ni težko pohvaliti, da skupaj gradimo boljši, prijaznejši svet.

Podarjam vam tudi  mehko, plišasto slikico.
 Male plišaste igračke, ki se jih hitro nabere za celo posteljo. Pa jih imamo skoraj vsi radi.
Tudi naš muc Boni.


Naj vam bo mehko in toplo :)
Lp,Keltika

2 komentarja:

  1. O kako lep muc! Gotovo mu je prav udobno in toplo med temi pliškoti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj muci - dvojnik našega pokojnega Cofka. Tudi jaz sem šele zdaj odkrila tvoj blog in mi je všeč. Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)