torek, 3. september 2013

Zelenjavna juha in Breskov narastek

Ko vprašate naše otroke kaj najraje jedo, so to slivovi cmoki, makaroni, rižote. Nihče ne omeni juhe. Ampak, če smo tri dni brez nje, že spomnijo, da bi jedli juho in jim je vseeno kaj ji sledi. Kremna, bolj ali manj gosta, čista, iz ene zelenjave ali vsevkupzmešana - samo, da je juha. In tudi sama sem velik ljubitelj juh.
Danes je prišla na vrsto juha iz mešane zelenjave in breskov narastek


Recept za  juho 
je sila preprost, včasih zelenjavo podušim na olivnem olju, včasih jo dam v vodo. Za takole juho se okus zelenjave precej bolj razvije, če jo podušim. Narezano zelenjavo dodajam po vrstnem redu od najbolj trde do najmehkejše. Česen je na koncu, pa tudi krompir, če ne želite, da se preveč razkuha, lahko dodate šele, ko juha vre.
  • tokrat sem na olivnem olju dušila korenje, kolerabico, čebulo, listnati ohrovt, brokoli, cvetačo krompir, česen
  • posebej sem skuhala na kose narezano bučko z olupki vred in jo zmiksala s paličnim mešalnikom
  • ko je česen, kot zadnji med dušenjem, zadišal, sem zelenjavo zalila z zmiksano bučno gosto vodo
  • proti koncu kuhanja od zelišč tokrat luštrek, peteršilj, lovor, listnata zelena in sol
  • po uri in kakšno minuto čez, postane zadeva strašno okusna


Breskov narastek (brez glutena in mleka)
pa je današnja domislica. Ker sem včeraj skuhala preveč riža, ki ga nisem porabila in, ker je hladilnik poln breskev.
  • 15 dag rjavega riža, kuhanega na vodi, sem zmešala s
  • 6-timi olupljenimi, na krhlje narezanimi breskvami,
  • stepla 2 rumenjaka in vanilin sladkor  ter
  • sneg. Oboje rahlo vmešala med breskve in riž,
  • dodala še cimet in kakšnih 8 dag sladkorja
  • ter pekla 20 minut na 140°C, nato pa še kakšnih 15 minut na 180°C


Izpadlo je več kot odlično.
Pogrete hrane se običajno izogibam, tale, včerajšnji riž, pa v vsesplošni blaginji današnjih dni nekako ni sodil v kanto. Zagotovo ponovim kmalu, vsekakor z večjo količino :)


Lp,Keltika

9 komentarjev:

  1. Tale breskvov narastek zgleda slastno :-) Tudi naš hladilnik poka od breskev. Bo treba preizkusiti tvoj recept.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oboje zgleda zelo okusno, ja, juhe so zakon:)

    OdgovoriIzbriši
  3. To je zame definitivno perfektno kosilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čeprav imamo tudi mi juho radi, si jo privoščimo samo 1-krat na teden (vem, veliko premalo).
    Tale narastek pa izgleda zelo zanimiv, dobro si tole skupaj spravila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi sama sem ljubiteljica juh,
    sploh sedaj, ko skrbim nazaj za svoje telo.
    Slastno pa izgleda tudi pecivo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Njami , tudi zame perfektna kombinacija. Tudi jaz obožujem juhe in seveda sladko :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi mi obožujemo takšne zelenjavne juhice. Prav fino je, kako kakšen dan iz običajne jedi lahko narediš jed vredno večkratnih ponovitev. Mmmm

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)