torek, 19. avgust 2014

Spomini

Eden izmed verzov, davno nekoč prebran v 'bogvekateri' spominski knjigi, je za vse življenje ostal nekje v mislih
 - Vse odhaja, kakor tiha reka, le spomini zvesto spremljajo človeka.

In drobni delčki lepih trenutkov, ki jih skušam opredmetiti
me spominjajo na vse kar je minilo.
Dolgo in nedavno nazaj.


Na neverjetne otroške domislice.
Na neko čisto neuporabno razbijanje starih strešnikov;
zato, da sta zraven,
da ni dolgčas;


ki se je razvilo v lične male hiške.


Drobni delčki čisto sveže preteklosti
me ustavijo,
kot kapljico


me držijo pokonci,


in me hranijio.


Ker, če ne bi bilo spominov,
bi bila sedanjost nepomembna.

Spomini rodijo neustrašnost
in previdnost


da upam iti blizu
ravno ravno prav :)

Sršen pri kosilu

Pripeljejo v naše življenje nova poznanstva,

Počitniške aktivnosti

in gradijo nova znanja.


Narejeni tako, da boleči vse manj bolijo in  so lepi vse lepši.
Kot klop na kateri posedimo, kadar smo utrujeni


in seme, ki ga sejemo za jutri.

Setev ajde

Srečno, dragi moji.
Lp, Keltika

12 komentarjev:

  1. Vse vaše sedanje in pretekle trenutke znaš in zmoreš zapisati z dušo in srcem. Hvala ti, da to deliš z nami. Vedno, ko te prebiram, mi je lepo.Naj ostane tako. Tudi fotografije so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo subtilno in duši prijazno znaš ujeti trenutke, ki štejejo, vtise, ki ostanejo.
    Hvala tudi, ker si podelila drugačno varianto ruskih kap.
    Lepo bodite, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo zelo lepo. Zapisi in fotografije na tvojem blogu delujejo zelo antistresno. Prava antistresna terapija v elektronski verziji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Suuuuper slikce, me prav potegne nekam v naravo! :)



    www.blogvivalavida.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Znas tako v besedi, kot fotografiji. Clovek res pri tebi rad "posedi" in si za trenutek ustavi cas.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite fotografije in zapisi in krasno ustvarjanje!

    OdgovoriIzbriši
  7. iiiiiii kolk dober zapis:)))) hvala:))))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, kako malo je potrebno, da se otroci "zamotijo": kladivo, žaga ... Nobena igrača ni tako zanimiva kot so naravni materiali.
    Krasen zapis in fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  9. Polno lepih misli napisanih z dušo in srcem-hvala!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovit, poetičen zapis, te prav ponese nekam na lepše ... :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala, ker nas popelješ.. V pravljico.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen zapis, super fotke, najbolj mi je pa padlo v oko vaše ustvarjanju, odlična ideja, super izkoristek odpadnega materiala. Bravo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)