ponedeljek, 8. december 2014

Voščilnice, voščilnice... mimogrede...

Suzy in Iris sta super zastavili svoj izziv z voščilnicami.. Všeč mi je, teme me pritegnejo, nekako sedejo v moj dan. In mimogrede , medtem ko grem mimo grede :)) pa še mimo česa, jih uspem narediti. Ne pa poslikati in vsak dan objaviti.

Eden od izzivov je bil  - modro.



Na tejle je božična zvezda, zato jo hkrati prijavljam tudi na izziv 'Ko me inspirira', k Vladki in Tini.
Pa še k Tini jo postavljam , v galerijo meseca decembra.
 Uporabila sem Tinino šablonco pikice in njen napis.

Novo leto se približuje čisto mimogrede. Brez velikih napovedi, brez pričakovanj. Samo krog se bo obrnil, noči se bodo krajšale in morda bo zapadel sneg.
Mimogrede koga obdarujemo in morda kdo obdaruje nas.

Naslednji izziv pri Suzy je bil - darilo.


S temi darili je včasih težko. Tisto, kar je najpomembnejše, običajno imamo, največje želje se ponavadi ne morejo izpolniti in tisto, kar nas najbolj teži je v bistvu darilo usode, da postanemo boljši in močnejši...


Življenje pa šiba dalje in polni naše nogavičke z bolj ali manj posrečenimi darili :)

Suzy je na voščilnicah želela videti tudi  - nogavičke.


Jaz pa sem mimogrede nabrala solato v rastlinjaku, porinila nazaj v zemljo pol njive česna, ki so ga ptiči pocukali ven, misleč, da so črvički.

 videla mlado


in staro,


se ustavila ob cesti, kjer vrček gostoljubno čaka žejnega popotnika...


In obsijalo me je sonce!


Naj nas obsije tudi jutri :)
Lp,Keltika

14 komentarjev:

  1. Prečudovit dan, tudi pri nas je po 17 dneh sonček pregnal meglo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da si skoraj vsestranska. Kuhanje, pečenje, fotografiranje, pisanje, šivanje... vse to in še več super obvladaš in očitno ti gredo dobro od rok ali pa izpod rok tudi voščilnice. Prvi dve sta mi najlepši.

    OdgovoriIzbriši
  3. Končno sonček tudi pri nas. Luštne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako voščilnice, kot fotografije in besedilo so ponovno čisto prva liga. :-) Rada berem tvoja razmišljanja. Zelo so mi blizu. Pri voščilnicah zmaga smrekica v nogavički. :-) Pri nas se je sonček danes zelo sramežljivo prikazal samo za pet minut. Toliko, da ne pozabimo nanj. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, Keltika, ob tvojih objavah se čas za trenutek kar ustavi.
    Uživajte svojo srečo in jo kot doslej, trosite naokoli. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  6. lepo lepo :))) vsak dan poseben ...........:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Aaa, kakšna krasna objava! Tvoje fotografije so izjemno lepe in zapisi tudi :-). Voščilnice pa so krasne...tako domiselno si uporabljala štampiljke in šablone, da je pravo veselje!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti bi morala objavljati vsako jutro za dobro jutro, kot zdravilo proti depresiji, pomanjkanju vitaminov, volje in energije, pa še kaj bi se našlo. Tvoje fotke so itak vrhunske za dol past, voščilnice pa ...bum naenkrat na vse izzive. Lušne so, nekaj posebnega so, smrečica v tem štumfku mi je pa najbolj dala za misliti. Najprej nasmejala, potem pa...upam in želim si, da bo takih ljudi z zakrpanimi nogavicami čim manj...mislim, da veš o čem govorim. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. oooo, kako krasne voščilnice si naredila za na najin izziv. res lepe in zelo zanimivih motivov!
    veseli me, da si se nama pridružila. fotke so pa tudi zelo lepe.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ti gre od rok, ni kaj. Si me čisto navdušila s tisto eko božično zvezdo z "zaledenelim" robom.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pri vaši hiši je res manjkal samo še papir
    ker idej in inspiarcij imate za izvoz
    prekrasne izdelke si objavila,
    da o zgodbi za na pot niti ne govorim
    lep pozdravček
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja, res paše sonček v zadnjih dneh, smo ga že vsi močno pogrešali ... Spet si pokazala krasne voščilnice, mi je všeč ozadje s pentljicami, pa smrekica, poštempljana z vejicami ... najbolj si me pa navdušila z božično zvezdo - prelepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  13. Sonček je posijal tudi zaradi tvoje čudovite objave. Prelepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako lepe voščilnice in kako ste pridni da ste jih že izdelali. Pri meni pa se zgodba ponavlja iz leta v leto - naredim jih zadnji trenutek.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)