torek, 12. januar 2016

Ohrovtova rižota

Čeprav smo pri nas bolj za krompir, se tudi riž pogosto znajde na jedilniku. Bio riž iz spara je zelo dober, natur ali parboiled. Kadar bi rada hitro in dobro kosilo, naredim eno od rižot, ki jih imamo radi. Vem, da se riž kuha počasi, z dolivanjem in mešanjem, da pride kremasta jed, ki se ji reče rižota. Mi pa rižota rečemo vsemu, kar jemo zmešano z rižem, tudi tej preprosti, zeloo dobri ohrovtovi jedi.


Količine prilagodite, jaz sem za 4 velike in dva mala jedca:
  • posebej skuhala 650g parboiled bio riža in pazila, da se ni razkuhal v mehko zdrizasto reč
  • na olivnem olju podušila 4 velike čebule, toliko, da so se zmehčale
  • dodala veliko glavo na male lističe narezanega ohrovta
  • dušila še pol ure, nato
  • dodala še celo glavico sesekljanega česna. sol
  • in premešala s kuhanim, spranim , odcejenim rižem.
Poleg pa skleda motovilca.

Moj zmagovalec sezone je ohrovt. Čisto navaden, neeksotičen ohrovt.


Ki naredi iz običajne jedi res okusno kosilo.


Tako podoben zelju, pa vendar čisto drugačen. Pri nas Tamlajši zelja v preveč vidnih variantah, ne mara. Pri ohrovtu teh težav ni.


In, kot je bilo preprosto kosilo, je preprosta tudi voščilnica, ki je nastala za eno prijazno osebo.
Tokrat sem po dolgem času celo našla en izziv, kamor jo prijavljam.
Na ''Less is More'': Week 258 - One layer - Flourish

Hvala - thanks
Srečno,
Lp, Keltika

24 komentarjev:

  1. Zelo mi je všeč ta preprosta jed kot tudi ta voščilnica. Ne vem kaj točno je tisto, ampak take vrste voščilnic imajo en poseben karakter, ki me vedno znova navduši in me kar prime, da bi šla za ustvarjalno mizo. Pa bom morala še nekaj ur sedeti za službeno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Recept zagotovo preizkusim, zato hvala zanj! Zgleda zelo slastno.
    Voščilnica pa je preprosto čudovita. Všeč mi je ozadje. Spominja me na rdeče obarvano nebo ob sončnem zahodu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole pa je nekaj novega...ohrovtove glave ne uporabljam, ker po pravici povedano ne vem, kaj bi z njo ....sedaj vem in ne bo več izgovora. Imaš slučajno tudi kakšen dober predlog za omako iz ohrovta??? Voščilnica pa več kot čudovita...čedalje bolj mi je všeč ta preprost stil. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oja za omakce je tud super. Napišem kdaj v prihodnosti kakšno.

      Izbriši
  4. Ohrovta sicer ne maram, zahvalnica je pa krasna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mateja, kako okusno in lepo - od hrane (so se mi pocedile sline) do nežne voščilnice. Oboje enostavno, preprosto in nadvsem lepo. Lep pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. mi tudi obožujemo ohrovt, sploh s krompirjem, ali pa juho. hvala za recept, voščilnica pa je fantastična, tudi mene spominja na sončni zahod.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dober tek - rižota izgleda slastna!
    Tudi voščilnica mi je zelo všeč - pastelno ozadje in bleščeči napis prav paše skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ohrovt? Ljubši od zelja, morda zaradi kodrčkov:), čeprav imamo pozimi oboje radi.
    V tej kombinaciji še nismo poskusili. Enostavno in ne dvomom da okusno.
    Veliko čarovnij, v kuhinji in z voščilnicami!

    OdgovoriIzbriši
  9. Slastno, bo treba poskusiti! Voščilnica pa je res tako nežna in preprosta ( žal je pri nama vedno več je več )!

    OdgovoriIzbriši
  10. Rižota njamsi, voščilnica pa čudovita. Všeč mi je, da si klasje odela v modro...

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno preprosto voščilnico si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Ohrovt je fantastična zelenjava. Tudi tisti "eksotičen" (kodrolistni ali nero di toscana) je še sploh odličen ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. hvala za recept in čudovito fotografijo voščilnice. Res je nekaj posebnega...

    OdgovoriIzbriši
  14. Voščilnica je res nekaj posebnega, čudovitega. Kot pravi Vladka, ob pogledu nanjo v trenutku želiš sesti za ustvarjalno mizo. :-)Čudovite barve.
    Pocaste rižote tudi pri nas ne maramo. Sama obožujem brstični ohrovt. Moram pa uporabiti vse trike, da moji tega ne izvejo. :-) Dokler namreč ne vejo, kaj jim zmešam v rižoto, jim je vse dobro. :-))

    OdgovoriIzbriši
  15. Jaz pa obožujem riž - takšen in drugačen. Ampak z ohrovtom ga pa res še nisem poskusila. Bo treba! Hvala za idejo. :)
    Voščilnica je pa top, čeprav je CAS.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. hvala za preprost a zelo okusen recept....ohrovt obožujem v vseh variantah.
    Posebna pohvala pa za tvojo čudovito voščilnico....res kdor obvlada narediti tako voščilnico....jaz jo ne znam.

    OdgovoriIzbriši
  17. This is really lovely, although to be truly one layer the sentiment should be stamped rather than die-cut!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  18. Flourishing with beauty and sparkle, thanks so much for playing along this week!
    Sarah xx
    Less is More

    OdgovoriIzbriši
  19. Super card, is your wheat the flourish?
    Thank you so much for your entry
    Anne
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  20. I love the colours you used here, and the tiny bit of sparkle.
    Sorry I'm so late visiting!
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    OdgovoriIzbriši
  21. Tale tvoj ohrot bom malo preskočila...
    Voščilnica je pa tako minimalistično lepa. Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)