ponedeljek, 8. februar 2016

Voščilnica z mešano tehniko

Današnja objava čisto na kratko, da več časa ostane za praznik :)
Čeprav nisem naklonjena tujim izrazom, mi je izraz mix media tako všeč in nekako domač, da ga pogosteje izrečem, kot, mešana tehnika. Kot tudi vse pogosteje ustvarjam na približno tak način.

To voščilnico sem naredila za eno fejst punco, ki jo poznamo pod imenom Hali.  Občudujem njene voščilnice, ki so včasih cela mala zgodba in njen nakit je čudovit.

Pri izdelavi sem uporabila trdo bombažno blago v videzu platna, akrilne barve, distrese, štampiljke, geso, moje ljube inktense barvice in nekaj tekočih perl.


Vse lepo želim.
Lp,Keltika

18 komentarjev:

  1. Vau Keltika, to je pa kot slika iz moderne galerije:), resnično super. Tako lepo izgleda, ko je postavljena v dvojni okvir. Se mi zdi, da si naredila za +5. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. mešana tehnika tudi mene že dolgo časa mika....pa vendar se je ne lotim, saj imam občutek, da bi še vse ostalo popackala. Zelo lepo ti je uspela....občudujem jo, ker je tako čista

    OdgovoriIzbriši
  3. Waw, super je. Všeč so mi močne barve, ki si jih uporabila. Tudi mene že dolgo moka ta tehnika, pa se je kar ne upam poizkusiti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mix tehniko sem uporabila že na platnu in tvoja na voščilnici je preprosto čudovita!
    Všeč so mi izbrane barve in okvir ;)))
    Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau,uau, uau, za tole ti tudi jaz dam 5+. Odlična postavitev, izbira papirja in seveda izdelava motiva. Na mene deluje totalno inspirativno in ne bi se čudila, če boš navdih pri naslednjem izzivu Tine in Vladke. Tudi če ne, mene si pošteno pocukala za ustvarjalni rokav. Hvala ti!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau! Tudi od mene dobiš 5+ za tole umetnino. Vse štima v nulo. Postavitev je enkratna. Tale dvojni okvir mi je prva liga. O motivu pa lahko govorim samo v presežnikih. :-) Preprosto čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je lepa, nežna i elegantna.. zadivljena sam

    OdgovoriIzbriši
  8. A danes ne bomo pa nič jedli????? Tale slikica je res presežek vseh tvojih...neverjetna kombinacija barv, okvir pa pika na i....čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa je, živih barv in ta okvirček ji samo laska.

    OdgovoriIzbriši
  10. To pa ni kar tako
    krasna voščilnica-slika je nastala
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. iii, kot slika v malem. Zelo lepo si uporabila to tehniko.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vsak dan jo občudujem. Večkrat na dan in iščem en okvir, da jo uokvirim in si okrasim mojo usvarjalnico ( tu se zadržujem največ ha ha ha). Hvala ti iz srca...

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita je ♥. Izredno mi je všeč postavitev, tkanina z videzom platna in motiv. Prav za v okvir je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita je, prava slika v malem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)