petek, 8. december 2017

Venček iz kostanjevih ježic

Gozd mi je vedno vir navdiha. Barve, plodovi, vonj, oblike....toliko idej dobim tam, še veliko več, kot na internetu, pa nekako bolj všeč mi je :)


Letos je venček spet gozdnat, ampak tokrat precej bolj bodeč kot običajno. Ne vem, če ima to kak globlji pomen, morda pa vendarle. Glede na to, da je zunanji svet vse hitrejši in manj občutljiv za sobitja, morda bodeč venček na vratih želi preprečiti takim silam vstop v dom. Morda želi povedati, vse je ok, samo če prideš preblizu bo pa hudo :)


Kakorkoli, meni je všeč. Z najmlajšo sva nabrali kostanjeve ježice, z vročim lepilom sva jih prilepili na obod, ki sem ga izrezala iz kartona. Posprejala sem ga z belim sprejem in prilepila nanj zvezdice iz umetnega usnja.


Brez rokavic pri tem delu ni šlo, sva se pa kar težko odločili ali pustiva čisto naravnega ali ga posprejava z belo :)


Mehak december vam želim :)


Srečno, Keltika

9 komentarjev:

  1. Keltika, prečudovit venček si naredila. Meni je ideja , izvedba in naravni material enkraten.
    Lep december!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo izvirno. Čudovit venček, predvsem pa so mi všeč barve. Zelo lepo in zimsko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav zares čisto poseben venček v čudoviti, zimski barvi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Cool , zelo dobra ideja in izgleda res fenomenalno.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Izvirno in zelo lepo. Tista z "ne hodi mi preblizu" pa zažiga. :-) Se čisto strinjam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav je, da sta ga posprejali..tako deluje bolj zimski...čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  7. uf, meni je venček super lep! Tak - kosmat zgleda!

    OdgovoriIzbriši
  8. O kako lepo. Dolgo že nisem bila na tvojem blogu in vsakič se razveselim, ko se "sprehodim" po tvojih objavah. Še vedno si unikatna in odlična. Srečno v 2018!

    OdgovoriIzbriši
  9. Noro všeč! Si dal aidejo za drugo leto - hvala :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)