sreda, 27. maj 2015

Mix media ali mešana tehnika 1.

Me vleče, že dooolgo. Mešanje materialov in tehnik. Tudi pri mojih torbicah. Pri ustvarjanju z barvami in ostalimi mediji, pa sploh lahko spustiš domišljijo na plan.


Tale packalna ustvarjanja so kot ogromna doza terapevtskega sproščanja in polnjenja z lepimi mislimi.


Nobenih meja, vse lahko napopam in namalam gor, kar mi paše in na koncu izgleda, kot bi vedela, kaj počnem :) Tole je voščilnica. Prijavljam jo na izziv:
Simon says Stamp Wednesday challenge: Stencil it

Drugi izdelek je mix media na les. Prvi poskusi neskončnega ustvarjalnega veselja.


Če pomislim, kako sem pred leti, vse, kar je bilo le odtenek stran od črne ali vojaške barve, imenovala kič :)))


Ko pa so barve tako lepe...


in s časom še tako trda betonska 'škarpa' omehča svoje poteze, kajne :)


Lp, Keltika

22 komentarjev:

  1. Takšno packanje je res ogromno vredno, saj stvari v naši notranjosti postavi na svoje mesto oz. se imajo čas same postaviti medtem ko mi potujemo s čopičem po platnu, papirju ali lesu. Oboje mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res carsko. Barve prav potegnejo in oživijo celotno zadevo.

    OdgovoriIzbriši
  3. To je tako noro in krasno za videti.Že dolgo občudujem mix tehniko, pa se je nikakor ne upam lotit. tale tvoja je pa ...uh in oh in sploh. Na papirju in na lesu...ženska , to je za dol past, tako mi je všeč. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Iii, super ti gre. Zame je to tudi ena huda sprostitev, med katero pozabim na čisto vse težave in se umirim. Hihi, na sredi res ne vem, kaj delam in kaj dajem na kup, na koncu pa zgleda, kot da je bilo tako planirano. Meni sta tvoja voščilnica in slikica na lesu všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo, barvito, umetniško. Prva mi je še posebej všeč, rože in zvezde. Nariši še kaj v tej tehniki, komaj čakam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuffff....res tvoja domišljija ni poznala meja in nastala sta čudovita izdelka.
    Voščilnica je 1A!
    Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi mene mešana tehnika neznansko sprošča. Res je, kot praviš, ves čas ne veš, kaj delaš, na koncu pa izpade svetovno. :-)) Tako tvoje rožice, kot slikanje na les, sta mi zelooo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tehnika, ki se je še nisem lotila, a me zelo vleče :). Voščilnica je super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh, lepo, Keltika! Krasno se zdi že od daleč!
    Uživaj v vsem, kar se ti ponuja!

    OdgovoriIzbriši
  10. Wauuu krasna mix media
    hvala za tvoj obisk na mojem blogu
    glede šablonice mislim, da je inspirations je pa plastična,
    če želiš ti izrežem iz kartona vzorček in pošljem,
    a mi prosim posreduj na moj mail tvoj naslov
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. tole je pa cist odbita kombinacija:))) hudo:))) vsec mi je:))
    kdor zna zna:))) jaz nimam filinga za take umetnije:))) pac nismo vsi za vse:)

    OdgovoriIzbriši
  12. tale eksplozija barv in tehnik izpade svetovno, nekoč se moram tudi tega lotiti, me že dolgo vleče!

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo kako lepo! Vrhunsko ti je uspelo tole packanje, kot ga jaz imenujem :-))
    Samo gledam in gledam in ...

    OdgovoriIzbriši
  14. WAW! Tole pa je svetoven mix materialov in barv. super si anredial obe verziji in res všečkam :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ti si pa tole "packanje" čisto resno zastavila - super ti je uspelo. Jaz še nimam poguma, da se tega lotim. Me pa zamika, ko vidim lepe izdelke. Rododendron je pa take barve kot en naš. Ja, barve so res lepe in to vse, vsaka po svoje, le mi jih gledamo z različnimi očmi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Tale mavrični preplet barv je čudovit.
    Kot bi vulkan izbruhnil v vsej svoji mavričnosti in posebnosti.

    lp iz Cuprnije

    OdgovoriIzbriši
  17. Ojla... že pogrešam tvoje pomirjajočo govorico.

    OdgovoriIzbriši
  18. Te mešane tehnike vedno občudujem tudi pri drugih ustvarjalkah. Sama se je kar ne upam lotiti, saj se mi zdi preveč zakomplicirano....tebi je krasno uspelo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)