četrtek, 2. februar 2017

Škatlici presenečenja

O ljubi moj blogec, čisto od srca te pogrešam. Pogrešam bralce, ki so mi polepšali marsikateri dan  s kakšnim mailom in komentarjem. Pogrešam večerni čas, ko sem sestavljala misli, ujete v pretoku tedna.
Tale 'fejsbuk' mi vzame najlepše slike, trenutke in misli in potem se ne zmorem podvajati in razpredati na dolgo, kar sem že razpredla na hitro...

Ustvarjam pa. Zase, za svojo dušo in za tiste, ki cenijo to ljubezen.

Dve škatlici presenečenja bi vam želela pokazati, nekateri ste jih že zasledili na Fb-ju, ampak tam še tako počasi in s srcem narejene stvari, čisto prehitro izginejo. Tu, na blogu pa ostanejo pospravljene v predalču, ki ga lahko odprem, kadarkoli si zaželim

Hišica in lisička

S to škatlico sem imela ogromno veselja. Hišice, ki so meni skoraj najljubši motivček, sem se lotila v želji, da bo čimbolj naravna, čimmanj papirnata in čimbolj vabljivo domača.


Za hišico sem postavila lisičko, ki zvedavo opazuje kdo bo sedel na štor pred kočo, streho sem naredila iz brezovega lubja,


v hišici sem prižgala lučko in hiško dala na ježke, da jo lahko 'odlepimo', ter lučko ugasnemo in prižgemo, kadar želimo.


Dodala sem še posvetilo in nekaj okraskov,


in ta moj košček gozda zaprla v škatlico.


Druga škatlica je povsem drugačna:
Nogometna z golom

Tu sem želela živahne barve kluba in igrišče.


Ideje s pinteresta, s kartonastim igriščem so čisto premalo realistične zame, pa sem položila po tleh umetno travo, naredila žogico iz fimo mase (hvala DB, za navodila) in postavila gol iz palčk za nabodalca.


Kuvertica za denar, 



 skrivna vratca za lepo misel, zaprta z žogo,


 prostor za ročno napisane želje...

  
pravi mali nogometni vrt, zapakirav v škatlici :)



in ob koncu še mala želja zame, 
večkrat spet v miru sesti in podeliti trenutke z vami, dragi moji bralci na blogu :)
Srečno,
Lp, Keltika

26 komentarjev:

  1. Waw, prekrasno! Posebno vsi premišljani detajli s hiške so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesela sem, da te lahko berem in gledam tvoje mojstrovine!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mateja, veseli me, da si spet priplula na blog. Prekrasni škatlici si izdelala, vsaka do popolnosti dovršena in pisana prejemniku na kožo, z vsemi detajli. Lepo bodi in kmalu spet kaj objavi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau! Hišica s prižgano lučko je res čudovita! Nogometno tihožitje pa tudi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, čudoviti škatlici, sploh prva je fenomenalna <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe škatlici sta izdelani in dodelani v nulo. Osrednja motiva sta pravi mojstrovini. Kako dobro si se znašla pri hišici, da si jo dala na ježke. Ko je lučka prižgana, je pravljično lepo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh, kako čudovita pravljična hiška in nogometna zelenica. Fantastično si okrasila obe škatlici.
    Vesela sem, da si ponovno objavila tudi na blogu. Pogrešala sem tvoje objave, saj FB ni moje priljubljeno družabno omrežje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Obe škatlici sta lepi, samo pri prvi sem pa ostala brez besed...WOW kako je lepa hišica in vsi okraski. Res si naravo zaprla v škatlo, SUPER.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  9. Uauuu... brez besed.....uau!!!!

    Ja, zelo si pogrešana... saj bo...

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasni škatlici! Lepo je spet brati objave na blogu:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Res si zelo pogrešana, kakor tudi tvoji prekrasni izdelki. Sem vesela, da te lahko spet beremo, čutimo in srečujemo.
    Veselo nogometno zelenico sem občudovala že na Fb, ampak tako kot si rekla, tam vse tako hitro izgine in mine.. Tukaj na blogu so res lepo shranjeni vsi srčni izdelki, samo odpremo predalček in že lahko ponovno občudujemo umetnine.
    Gozdna hiška je prav pravljično čarobna. Lučka ji daje toplino ter ljubezen doma. Tudi sama obožujem hiške vseh oblik in velikosti. V tvoji bi z veseljem našla mir za svojo dušo. Čudovito si pričarala delček gozda v škatlici!
    Nogometni vrt naj prejemniku prinese obilo veselja in pozitivne energije ter uspeha na zelenici, tebi pa želim, da se uresniči majhna a srčna želja. ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi jaz pogrešam tvoje objave, ki so "kot bi posijal sonček".
    Škatlice pa ... wow, ni besed ... super v glavnem. So mi bolj všeč od navadnih voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooooo lep pozdrav Mateja, ker si nazaj:))). Res te je spet lepo "slišat in vidt":). Škatlici?! - saj ne vem, kaj naj rečem, ker si obe naredila tako super dobr, da samo "kapo dol". Prva kočica tako lepo postavljena tam globoko v gozdu, da se lisičke počutijo čisto domače. Druga "fuzbalerska" pa tudi taka, kot bi pogledal na pravo nogometno igrišče - BRAVO za obe. Lep pozdrav in le pride še na te strani, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  14. Oooo, uau. Zastal mi je dih. Tole je pa brez dvoma izdelano z dušo. Prav vidi se, da je vloženo truda in ur. Prečudoviti sta.

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow, enkratni sta, prva je sploh pravljična in tvoja hišica pokrita z lubjem je čudovita! In koliko truda je vloženega v tako mojstrovino.. Tudi nogometna je fantastična, travca in gol sta kot prava!

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj, kako je pa tole lepoooo. Sploh ne najdem besed, da bi izrazila svoje navdusenje!

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudoviti sta. Sem jih občudovala že na FB ampak si zaslužita komentar tudi tukaj. Hiška me je sploh vrgla s stola. Z ljubeznijo ustvarjeno, kar se vidi na daleč. Pozdravček iz hriba, Keti

    OdgovoriIzbriši
  18. Kot si že sama napisala, na FB vse prehitro izgine, tukaj pa so stvari lepo popredalčkane in tvoje objave tukaj močno pogrešam. Obe škatlici sta izdelani do zadnjih podrobnosti in izžarevata delček tebe.

    OdgovoriIzbriši
  19. Zelo smo te že pogrešali. Saj kot praviš, FB ni isto kot blog. Ta tvoja hiška pa je čarobna, pravljična in nadvse ljubka. Jaz bi se kar vselila vanjo. Se mi zdi, da jo preveva tak mir. Ta druga z golom, pa je tako vesela, barvita in zabavna in prav tako čudovito izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  20. Tudi jaz sem te tu pogrešala. Ker pa te ne poznam osebno, pa ne vem pod kaj naj te na Fb-ju najdem. Hvala za namig.

    OdgovoriIzbriši
  21. Joj tudi mene FB preveč okupira in mi potem zmanjka časa za moj blogec. Ti dve lepotički sem tako občudovala že na tvoji FB strani

    OdgovoriIzbriši
  22. Res prekrasna hiška. Izgleda, da sva na istem (veliko manj objav, kot prejšnja leta), samo s tem, da jaz še za FB nimam več časa ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. Se čisto strinjam s tabo in razumem, samo tvoje zapise je res tako lepo brati, da bi bilo škoda, da fb to pokvari:) Drugače pa obe voščilnici škatlici sta čudoviti in dodelani, ampak tale hišica me je pa začarala...

    OdgovoriIzbriši
  24. To bi bila pa tudi moja želja - da čimvečkrat podeliš trenutke in ustvarjalnost z nami ;)
    Lepo si prenovila blogec.
    PS: Lisička je zakon!! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)