sreda, 9. avgust 2017

3x explosion box

Tri škatlice presenečenja objavljam, kot pozdrav po dolgem času. Moje objave sicer dajejo vtis, da ne počnem nič drugega, kot izdelujem škatlice presenečenja, ampak čisto iskreno, v zadnjem času jim res namenjam ogromno časa. Mi pa ob vseh teh objavah na fb in življenju izven spleta, manjka kotiček, kamor bi lahko spravila fotografije ustvarjanj in trenutkov, ki morda pridejo prav še komu drugemu.
Morda pa res spremenim ta svoj skrivni dnevnik v bolj preprosto obliko arhiviranja in kratkih zapisov.

Ribiški kotiček
Za gospoda, ki najde svoj mir ob tej dejavnosti.




 
Škatlica za kuharico






Škatlica za žar mojstra






Vse tri so mi všeč in, ko mi včasih  rečejo, te tvoje škatlice ti pa čisto preveč časa vzamejo ali pa, nimaš nič časa zase, si mislim, kako ravno nasprotno je to! To je moj čas, tu se vse ustavi, glava se sprosti, misli žuborijo kot sproščen potoček in včasih bi kar za vedno ostala tako, med svojimi papirčki in barvami :)

Vse dobro vam želim,
Lp, Keltika

8 komentarjev:

  1. O, super, ker si ponovno obudila svoj blog kotiček. Pogrešala sem tvoje zapise, ki so se me vedno dotaknili.
    Občudujem vse, ki se lotijo škatlic presenečenj. Tu in tam sem naredila kakšno in vem, koliko časa in truda je vloženega vanje.
    Tvoje so prave mojstrovine in občudujem vsak detajl posebej.

    OdgovoriIzbriši
  2. AA ČUDovite, vse po vrsti in jaa tudi jaz tako pravim., Ko ustvarjam, je to čas zame in moje misli in mojo kreativnost :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. lej jo! omajgad. ti si cisto nora. na dober nacin. skatlice so cudovite. in vesela sem, da si spet tukaj. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, prav prefinjeno lepo. In hvala, da še pišeš blog saj še vedno obstajamo taki brez FB. In tvoje papirčkanje je res paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem hotela napisat nekaj takega kot mtka uri, tako da se kar pod njen komentar podpišem. Občudujem dovršenost in drobne detajle, ki delajo te škatlice čisto posebne.
    Se tudi najdem v opisu, kako uspem kdaj vse narediti - ampak ja, peka tort, šivanje in drugo ustvarjanje me (večino časa) sproščajo in to je čas zame. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooooo to pa so škatlice presenečenja. Sploh ta zadnja za Draga mi je všeč.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Mateja, vesela sem, da si se končno tudi tu oglasila (sem pač ena redkih brez fb), sem te že zelo pogrešala.
    Tvoje škatlice pa - fenomenalne so, ena boljša od druge, vse tako super izdelane in dodelane s krasnimi detajli.
    Kmalu se spet oglasi in lep pozdrav k tebi, lepo bodi in še naprej uživaj v ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nimam druge besede kot čudovito in hvala da si se oglasila sem te prav pogrešala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)