sobota, 12. avgust 2017

Škatlica presenečenja za vrtnarko

Z vsako škatlico nastane nova pravljica.
Nov mali kotiček, kamor se zateče duša pred nalivom.
Ali po njem :)



Za vrtnarko sem poiskala nekaj lončkov, majhne vile in lopato in vse skupaj postavila na otoček sredi cvetličnih stranic.






Vodo še vedno najraje delam iz epoksija, ker je edino ta, res prozorna in bistra. Čeprav je priprava zamudna in neprijetna.
Vse dobro :)
Lp, Keltika

9 komentarjev:

  1. O hudo. Ne zmanjka ti idej. Koliko časa pa rabiš za izdelavo take škatlice?

    OdgovoriIzbriši
  2. Čista perfekcija. Kako skrbno izbrani elementi in dodelan vsak detajl. Čestitam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna je tudi ta. Ti jim res vdihneš dušo s svojimi detajli.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, kakšen kotiček si ustvarila. Za spočit telo in duha. Vsak detajl premišljen in skrbno postavljen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz pa sem uč vrgla na verze...prekrasna misel. Je še kakšna vrstica, ki se ne vidi?:)) Veš, kaj namigujem? Čeprav je najbolje vsakomur napisati sam misli iz srca, je tole tvoje tako lepo napisano, da bi lahko to komu napisali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živjo, Verz je pa moj :) Včasih me kar naprosijo, nak napišem kaj svojega, potem obučajno za vsakega posameznika najdem druge besede, le redko jih ponovim :) Misli pridejo nekje iz noči in so vedno namenjene točno tistemu, ki morajo biti :)

      Izbriši
    2. Bom pa ob priliki napisala verz do konca sem na blog, če pride še komu prav.

      Izbriši
  6. Čudovito ti gredo od rok škatlice in res je vsaka zase zgodba.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)