ponedeljek, 21. avgust 2017

Škatlica z otočkom

Zgodba, ki sem jo tokrat želela prikazati se je odvijala na Bledu. Z vodo sem se kar namučila, pravzaprav je to kar družinski projekt :) Pri epoksiju je zoprno predvsem to, da precej smrdi, sploh v tako velikih količinah in traja dolgo, da se razgubi vonj.








Srečno in
lp, Keltika

9 komentarjev:

  1. Hihihi, še dobro, da se kdo ne poroči na triglavu, s tem bi bilo šele veliko dela, saj je najvišji, a ne? Itak, da je škatlica vrhunska, kot vedno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, te tvoje škatlice so ena lepša od druge. :-) Občudujem tvoj prefinjen smisel za estetiko in eleganco. Na tokratni si čudovito izdelala otoček in vodo okoli njega. Lepo, da spet kaj napišeš na blog. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit otoček si ustvarila. Prava mojstrica škatlic si že postala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in všeč so mi vsi ti mali detajli.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Prava mojstrica si v izdelovanju škatlic in vsaka je nekaj posebnega. Čudovito si uprizorila vodo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta otoček sredi jezera je odličen in ti verjamem, da si imela z njim kar nekaj dela:). Lepo, da sem te zasledila in ti komentirala, ker v letošnjem poletju tako lenarim, da je kar hudo. Lep pozdrav na tvojo kmetijo in le pokaže še kakšno čarovniko:), Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne samo, da je super ideja, izvedba je fenomenalna, vsi te detajli, ki so tako lepo povezani v celoto. Vidi se, da neskončno uživaš v izdelovanju teh čudovitih škatlic.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz se nikoli ne morem načudit tvojim idejam in temu kako to potem vse skupaj spraviš skupaj. Včasih se mi zdi, da je kar precej coprnice v tebi, ker imaš čarobne roke!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)