četrtek, 6. junij 2013

Čuden dan

Danes sem službeno trčila v tisto, o čemer sem že enkrat pisala. Človeška razdiralnost je neskončna. Napad kot obramba pa najslabša varinta izbire vedenja. Konec koncev se obrne proti sprožilcu. Včasih se zdi, da je vse brezupno, da nekateri ne bodo nikdar splezali izza svojih okopov. Pa se vendarle, od nekod, vedno pojavi svetloba.


Ko se ti zdi, da je jarek nepremostljiv, pridejo ljudje, ki te ponesejo čez.


In, ker včasih služba res ni samo služba, se dobra izkušnja razlije prek slabe, še tja daleč v noč.
Sploh, ko vidiš, kako se rožice bohotijo v skromnih razmerah med kamni.


Ko te pred hišo pozdravijo žive barve.


In te v skrinji pričaka sladoled iz banane, še lanskega zamrznjenega jagodičevja ter mletega lanenega semena, ki ga je naredil tamlajši sine. Po svoji recepturi.


Menda je veliko sitnih ljudi te dni. Pomaga, če zmoremo videti, kaj je resnično pomembno. Vse ostalo pa naj ostane tam ali se vrne tja, od koder prihaja :)
Še dobro, da imamo svoje srčke, barve in sladoled :))
Lp; Keltika

6 komentarjev:

  1. Spet prelepe fotke. A lahko vsaj izdaš na katerem koncu je tole, ker me prav vleče v te tvoje kraje. Prečudovita pokrajina za fotkat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, prvi dve fotki, sem posnela kar daleč od nas. Potepanje pri Starem gradu nad Višnjo Goro. Malo skreneš z Jurčičeve poti, pa ga najdeš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja res so eni čudni cajti.....ampak mi se nedamo jaz sem bila in bom vedno optimistka:)ne daj se......glavo gor

    OdgovoriIzbriši
  4. Eh...skoro iz svakog dana izvučemo poneku pouku...Ove kalupe za sladoled planiram da kupim što pre ;) Cveće ti je prelepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Iz tvojega pisanja vedno znova razberem, da si zelo pozitivna oseba. Vem, da si ne boš dovolila, da ti tečnobe pokvarijo dan! Ampak, boli pa vseeno. Lastne izkušnje :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)