petek, 14. junij 2013

Včeraj in danes

Polni veselja do življenja, z iskricami v očeh...naši mali obiski.  Iskreni v pohvali in kritiki. Odkriti. Nasmejijo nas, utrudijo, začudijo, napolnijo z energijo in novimi idejami. 

Pravijo, da so čokokruhki tako dobri, da se kar topijo v ustih.. Da naj povem recept. Evo, objavljam. Bolj preprost ne bi mogel biti.

Pirini čokokruhki
 Za eno skupino otrok (24) potrebujem 2 kg moke, za manj številno sladkosnedo družbo pa bo dovolj
  • 1kg pirine moke
  • 4 žlice (velike) sladkorja
  • 2 žlički soli
  • 2 jajci
  • 0,5 l mleka
  • 2 dcl olja
  • 4 dag kvasa
V moki naredim luknjo za kvasec, potem dodam vse po spisku, pregnetem. Oblikujete lahko kifeljčke, buhteljčke ali pa domišljijske  kruhke. Samo na čokolado ne pozabite, navadno jedilno, s čim manj e-ji. Narežite na koščke in zavijte v kruhek, pa nikar ne bodite preveč skromni z njo :)


Svojo malico si pri nas naredijo z lastnimi rokami,  malce večji otroci, pa so si jo poleg tega še pošteno prislužili :) Prekopali so njivo za setev ajde. Zagnani, pridni, navdušeni nad fizičnim delom.


Sadje, za energijo :)


Ker v gozdu skoraj ne preži nobena nevarnost razen klopov, je vsaj otroke dobro zaščititi.
Doma narejen 'antiklopko' - proti klopom. Pol belega, alkoholnega kisa, pol vode, kar nekaj kapljic eteričnega olja grenivke. Deluje.


Brezskrbno v gozdu, bosi in obuti, po tleh in malce nad njimi. Slackline.


Pa še nekaj utrinkov.







:)))
Lp;Keltika

5 komentarjev:

  1. Škoda, ker nisem več otrok, da bi lahko prišla k tebi na obisk :-) Čudovite fotografije. Tega antiklopka pa si moram pripraviti, saj skoraj ne upam več v gozd, ker me imajo klopi peveč radi.

    OdgovoriIzbriši
  2. V meni pa še vedno živi ena navihana punčka, nekega dne pridem tudi jaz z mojima dvema in možem na izlet v te prečudovite konce.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem si zaželel, da se vrnem v otroška leta in pridem k vam na obisk, da bi me tako razvajali.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res fino! A veš, da sem si jaz tudi zadnjič kupila Slackline :). Nisem pa še sprobala! In pirini čoko kruhki vabijo :D!

    OdgovoriIzbriši
  5. o kako je fajn bit tam z vami:)ampak jaz žal manjkam vzamete samo otroke:(

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)